Dobra reklama może przyciągnąć uwagę klienta. A stojaki reklamowe sprawdzają się tutaj rewelacyjnie. Choć w ostatnim czasie swój prym wiedzie marketing internetowy to podczas różnego typu wydarzeń i targów to właśnie standy najbardziej się przydają. Warto zatem nie lekceważyć tradycyjnych metod reklamy.
Czym są stojaki reklamowe?
Standy, czy też stojaki reklamowe pozwalają na prostą ekspozycję reklamy zewnętrznej lub wewnętrznej. W łatwy sposób możemy poinformować klienta o najnowszych promocjach, ciekawych i popularnych produktach lub przeważać ważne wieści. Trudno jednoznacznie powiedzieć, w jaki sposób powinny być tworzone. Obecnie bowiem są tworzone w wielu formatach i designach.
Jakie zastosowanie mają stojaki reklamowe?
Łatwiejsze jest jednak określenie ich zastosowania. Najważniejsze to:
- Przykucie uwagi potencjalnego klienta
- Możliwość bezpośredniego kontaktu z odbiorcą
- Wsparcie sprzedaży bezpośredniej
- Informowanie o najnowszych produktach, bestsellerach
- Przekazywanie najważniejszych informacji
Obecnie dominuje marketing internetowy, ale stojaki reklamowe wciąż mają się całkiem dobrze. Pozwalają na o wiele lepszy kontakt z klientem. Odpowiednio zaprojektowanie przyciągają jego uwagę i mogą zachęcić go do kupna wskazanego produktu. Warto przy tym wykazywać się ogromna kreatywnością, ale jednocześnie nie przesadzić w drugą stronę.
Zastosowanie standów może być nieograniczone. Przede wszystkim warto je dostosować do potrzeb własnej firmy, grupy docelowej oraz kampanii. Jeśli dobrze przygotujemy stojaki reklamowe, z łatwością trafimy z komunikatem do odbiorcy, a to zwiększy możliwość zarobku.
Gdzie przydają się stojaki reklamowe?
Standy można wykorzystywać niemalże wszędzie. Najlepiej dostosować to jednak do własnych potrzeb. Najczęściej spotykamy je w:
- Sklepach
- Centrach handlowych
- Placówkach kultury
- Instytucjach
- Na konferencjach
- Na targach i wydarzeniach
I w wielu innych miejscach, gdzie się przydają. Wiele zależy od tego, do jakiej grupy docelowej ma trafić komunikat. Warto jednak zabierać stojaki reklamowe ze sobą tam, gdzie aktualnie się znajdujemy, jak targi i inne wydarzenia. W takich miejscach szczególnie możemy trafić na osoby zainteresowane naszymi produktami.
Czy warto korzystać ze stojaków reklamowych?
Zdecydowanie tak. Nawet w dobie internetu nie zawsze reklamy online się przydają. Wciąż na targach i w wielu miejscach prym wiodą standy, które pozwalają szybko i łatwo dotrzeć do klienta. Trzeba je jedynie dobrze przygotować, by odbiorca był zainteresowany kupnem wskazane przez nas produktu.